Повернення товару
Повернути товар можна, якщо він неякісний і має який-небудь дефект, або якщо продукція вам не підійшла.Категорії товарів, які не підлягають поверненню: товар, у якого порушена упаковка, ярлик або цілісність товару, якщо товар не має товарного вигляду.
Ви можете повернути посилку протягом 14 днів тим же способом, що і отримали її, на відділення і ім'я відправника.
Повернення грошей
Після отримання нами посилки гроші повертаються покупцеві протягом 7 днів.Сума повернення дорівнює повній вартості товару на момент покупки плюс вартість пересилки (в разі неякісного товару).
Гроші повертаються на карту, з якої оплачувалася покупка, або ж на рахунок покупця в транспортній компанії, якою скористався покупець для повернення товару.
Зворотну пересилку товару оплачує магазин, якщо товар неякісний, і покупець, якщо покупка не підійшла.
***
У разі повернення товару покупець повинен повідомити про це менеджеру магазину протягом трьох днів будь-яким зручним способом - по телефону, електронній пошті або за допомогою месенджера, зазначених на сайті магазина.Також може бути обговорений інший спосіб повернення грошей або товару.